Summa sidvisningar

2012-04-07

Att musikutmanas XIV

Jo tack. Påskledigheten har börjat bra. Är mätt. Och belåten. På alla de sätt. *ler* Kanske skulle jag, om jag nu finge välja, om jag nu finge uppta världen med mina patetiska önskningar, så valde jag nog att vädret hade varit lite varmare. Lite mildare. Jag skulle inte ens be om varmt. Bara varmare. Ack så skönt!!

Men. Nu sitter jag här. Med en färdigpackad väska. Redo att dra till Paris. Att uppleva denna världsstad. Innan någon utbrister något kan jag tala om att vädret kommer att vara bedrövligt enligt alla rapporter. Regn, blåst och runt 7 grader. Paris är ju dock ändå Paris. Så jag skall försöka hålla den tanken. Jag vet inte om det finns någon Internetuppkoppling i lägenheten vi hyr. Förmodligen inte. Alltså kommer jag inte skriva något förrän på fredag. Men det kanske ingen kommer att lägga märke till..

Innan jag lämnar er för i kväll vill jag ge er lite mer ESC-minnen:

En låt med dina tonårsidoler

Jag säger bara: Johnny Logan "Hold me now" för Irland 1987


Jag var 15 år. Sången talade till mig.

Ha underbara dagar!

5 kommentarer:

  1. Ääääääälskar den låten! Ha det nu så bra i Paris! Jag var själv där med en väninna för ett par år sedan, underbart! Kram

    SvaraRadera
  2. En låt jag inte har något förhållande till alls faktiskt. Men rent teoretiskt förstår jag attraktionen :-) Ha det bra i La ville d'amour.

    SvaraRadera
  3. Synd på vädret...men ni får nog roligt ändå. Klart vi kommer sakna dig! Kramiz!

    SvaraRadera
  4. Har du det underbart i Paris gumman?
    Jag hoppas det.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag var i Paris härom året och älskade det. Hoppas du fick en riktigt fin påsk:) kram

    SvaraRadera