Summa sidvisningar

2012-12-13

Att sluta

Tack alla fina människor som läst min blogg! Så otroligt smickrad av att det finns människor som tagit tid från sin dag enbart för att läsa mitt rafs. *ler* Värme i kylan till er alla. 

Jag tänker nu sluta skriva i bloggen. Allt färre hittar hit och jag har aldrig velat marknadsföra mina rader eller skriva med syftet att synas. Jag märker att jag ägnar alltför mycket tid åt det. Så i fortsättningen skriver jag för byrålådan. Tror jag i alla fall. Ville bara låta er veta att jag inte slutar för att något allvarligt hänt. Jag mår bra! :)


Sov gott!

13 kommentarer:

  1. Beslutet är så klart ditt men det känns jätte deppigt tycker jag. Som jag skrev på fejjan, du är för begåvad för att inte läsas.
    Vi får INTE tappa bort varann nu gumman. Kram

    SvaraRadera
  2. Å hur ska det gå med bokcirkeln? :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohhh, DEN måste jag ju skriva om! *ler* Den kommer jag fullfölja - och läsa de andra, kommande böckerna också! Kram

      Radera
  3. Kommer att sakna dina klokheter! Fortsätt gärna att kommentera hos mig om du vill, jag blir så himla glad. Och säg till när du börjar blogga igen! KRAM på dig!

    SvaraRadera
  4. Jag skriver dom A beslutet är ditt men du kommet vara saknad. Och egoistiskt önskar jag bloggen va din byrålåda. Kram

    SvaraRadera
  5. Finaste finaste du, vad jag kommer att sakna dej!
    Dina funderingar och tankar är vissa dagar som vatten på en uttorkad blomma för mej.
    Jag kommer att undra hur det kommer att gå, om du komemr att vara glad och ha ork med alla ideér som du har?
    Jag hoppas verkligen det bästa för dej.
    Du är unik och vacker!
    Många kramar!!!!

    SvaraRadera
  6. Vad sorgligt!
    Jag har aldrig haft kontakt med en människa som du förut. Ibland när det har känts jobbigt eller när jag vill komma ner på jorden lite så har jag kokat mig en kopp te och satt mig och scrollat i din blogg.

    Jag ser upp till dig för du kan sådant som jag inte kan och som är jätte viktigt har jag förstått. Och det är att kunna uttrycka sig på ett korrekt sätt och vis.

    Jag fladdrar och flamsar runt här i livet och jag finner sällan ro. Men inne hos dig så har jag gjort det.

    Jag hoppas av egoistiska skäl att du kommer tillbaka.
    Du är en stor inspirationskälla för många av oss och du sticker ut på ett helt unikt vis.

    Finaste underbaraste vackraste du. SNÄLLA Stanna här.
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM / Jane

    SvaraRadera
  7. Määään jag vill inte vara utan DIG!

    SvaraRadera
  8. Tack för allt fint och klokt vi har fått läsa, hoppas att du kanske vill följa med oss andra lite och kommentera, debbatera eller komma med kloka råd?!

    Så nu har tiden kommit även för mig att byta Blogg efter 1 år!

    Du finner mig på Wordpress: http://evawikmarkconsulting.wordpress.com/

    Följ med mig där och fortsätt skapa debatt och hjälpas åt att ge tips om Balans i Livet! största kramen till dig fina Monica/Eva

    SvaraRadera
  9. Neeeej, var ska jag nu läsa omtumlande, vackra, tänkvärda, fascinerande, himlastormande underbara ord och rader! Du är min finkultur, utan dig blir det bara deckare och serietidningar... Jag förstår ditt beslut, att blogga tar tid, ibland allt för mycket tid, men jag kommer att sakna dig massor!

    SvaraRadera
  10. Nej så tråkigt att läsa, och jag som kommit tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Läser det med lite tår fyllda ögon även om jag inte läser din blogg varje dag så är det härligt när jag väl kommer in till dig å även när man får besök av dig ..:) men förstår vad du känner absolut men hoppas få en glimt av dig nån gång fina M önskar dig en härlig jul & lova ta hand om dig kram å kram

    SvaraRadera