Summa sidvisningar

2013-12-24

Att önska GOD JUL

Min julefrid är här. Sitter mitt i natten - natten till julafton - med allting så fröjdefullt som jag önskat få. Min vackre, äldste son har ännu inte somnat. Klockan är två på natten. Kanske beror det på hans näsblod lite tidigare i natt, kanske beror det på att det faktiskt kan "pirra i magen" natten till julafton, trots att man är tretton år? 

Lillkillen har somnat. Hans fina ansikte lyser av hans vackra leende. Vi tre firar jul i morgon. Precis som vi vill ha det. Med den julmaten vi tycker om. Och massor med julgodis. Och jag är lyckligt lottad. Och önskar er samma underbara känsla. Känslan av kärlek. 
Oavsett om ni firar jul eller inte - så önskar jag er en fröjdefull tid. OM ni firar jul så önskar jag en god sådan. Frid åt er alla!


5 kommentarer:

  1. Jag hoppas du fick en fantastiskt fin jul, det fick vi!

    SvaraRadera
  2. Ja förväntningarna inför julen är underbar! Hoppas ni hade det bra! Kram! <3

    SvaraRadera