Summa sidvisningar

2014-10-29

Att i morgon

Det hostas en hel del. Och snörvlas. Men det känns ändå inte allt för dåligt. För jag behöver inte åka in till jobbet i morgon. Jag kan jobba hemifrån. Sova längre. Kanske till och med spela onyttigt mycket Candy Crush.
Lite ärenden har jag allt att göra. Handla presenter. Kanske ett möte. Skriva en motion och sammanställa ett dokument. Men mellan hostattackerna känns det ändå görligt. Det jag har att göra i morgon.
Det är mörkt ute på eftermiddagarna nu. Mina joggingpass görs med reflexväst, även om de just nu är omvandlade till lugna, hostiga, promenader. Det har blåst mycket här på västkusten, vilket gjort att de vackra höstfärgerna till större del trampas ner i jorden på gyttjiga cykelvägar.

Men mycket är ändå gott. Trots hostan. I morgon.

2 kommentarer:

  1. Hoppas hostan går över.
    Skönt att kunna jobba bort hemifrån!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har äntligen blivit lite bättre, få se om jag kanske orkar sy lite i morgon... Eller läsa Landstingets protokoll, skriva en insändare eller kanske ett medborgarförslag... Eller åtminstone skriva lite mer om SD. Imponeras av dig som både jobbar och är politiker, det känns nästan oöverkomligt!

    SvaraRadera