Summa sidvisningar

2014-01-14

Att projektera

Fartyget har inte vänt – men tango-moden har fått packas undan. Livet ni vet, livet tar alltför mycket av min tid. Alltså får jag spara mitt tungsinne till en annan dag, i alla fall så länge det går.

Jag har tre projekt på gång. Förutom mina pojkar, heltidsjobb, möten och träning. Ett av projekten kommer ni att få höra om i morgon. Det är alldeles snart i hamn. Jag kommer att kasta mig ut på helt okänd mark. Det kan bli bra, men det kan också lika gärna bara krascha. Helt.

Det andra projektet kommer att påbörja sin resa nästa vecka. Jag hoppas otroligt mycket på det. Otroligt mycket. Trean kommer ta tid. Lång tid. Förhoppningsvist är det klart till hösten.


Alla tre projekten är mycket mig. Det är mycket av Ergo i dem alla. Olika Ergo. Kan ni gissa vilka?

5 kommentarer:

  1. Åh så spännande!!! Berätta, vill veta mer nu när jag vet vilken underbar idé ett att projekten kommer att bli, är så ruskigt stolt över dig du modiga och kloka världsmedborgare till mamma och syster:) Älskade din idé! Pöss!

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande! Du får nog ge oss ett par ledtrådar till =) Kram

    SvaraRadera
  3. Ett måste vara ett bok-projekt, ett annat något politiskt, det tredje, m, något med ditt jobb på skolan?

    Låter väldigt spännande i alla fall och jag hoppas att du berättar vad det är sen? :)

    Tänkte också berätta att det går bättre med min son nu. Han säger att han vill prova att bo en vecka med mej. Så det kanske blir varannan vecka nu. Du hade rätt när jag inte trodde det :) Kram och mycket styrka önskar jag dej till dina projekt!

    SvaraRadera
  4. Huvudsaken att du ser fram emot projekten och tycker det ska bli kul :-) Så får det passa vilken Ergo som helst.

    SvaraRadera
  5. Jag tror Countryliving gissade helt rätt vilka olika Ergo det är som projekterar!

    SvaraRadera